Podjetniki tiskanih produktov ne uporabljamo le za obveščanje ali podajanje informacij, ampak tudi za promocijo. Še posebej se tovrsten tisk načrtuje v tem obdobju leta, da so poslovna darila decembra še bolj popolna.
Vsaka naša stranka cilja na različne ciljne skupine oziroma njene potrošnike, tako da ne moremo izpostaviti in svetovali le enega produkta. Ampak že potiskan kemični svinčnik lahko pripomore k večjemu zadovoljstvu naših strank.
Pred tedni je naš direktor Valter bil gost v interjuju pri Evgenu Gecu, specialistu s področja kozmetike in marketinga.
Po nekajurnem druženju lahko na kratko sklenemo naslednje (in to apliciramo tudi na mnoga druga področja):
Kozmetični saloni veliko delajo na draženju čutov:
prijeten ambient,
vizualna urejenost,
prijetne dišave,
glasba v ozadju, ki pomirja.
Stranka se TEŽKO NE POČTI DOBRO in prijetno.
Tisk je lahko neka osnova ali pa pika na i za namen:
prepoznavnosti (ponavljanje enih in istih dražečih elementov - logotipov)
enotnosti in urejenosti, reda (tisk in vezenje nadelovna oblačila,..)
lepšega izgleda in informiranosti (stenske nalepke, nalepke na steklih,..)
marketinga (odnesti s sabo – vidno ali tudi na otip in vzbuditi željo, da se vrnejo – promocijski material)
Na velikoformatnem oddelku:
nalepke za steklo – z namenom zatemnitve / intimnosti prostora
PLAKATI, nalepke za na steno – z namenom polepšati in personalizirati prostor, ali informirati in izpostaviti – tudi stenske slike – na canvasu, foreksu ali lahko penasti plošči
MALOFORMATNI ODDELEK:
osnovne stvari za poslovanje – vizitke, kuponi, zgibanke, ceniki,..
Večstranske tiskovine speti skupaj na več načinov – personalizirani zvezki za sprejemanje strank, revije, knjige,
manjše nalepke za darilne vrečke in izdelke – možna uporaba
PROMOCIJSKI MATERIAL
kemični svinčniki, bloki z logtipom
TEKSTIL (Tisk in vezenje)
delovna oblačila: majice, srajce,
kozmetične torbice
nakupovalne torbe