 Zakaj TISKATI kataloge, če pa si stranke lahko poiščejo vse na internetu?
 Zakaj TISKATI kataloge, če pa si stranke lahko poiščejo vse na internetu?  
		  Skozi tridesetletno področje delovanja  na področju tiska, lahko izpostavim naslednje ugotovitve:
 fizični otipljivi artikli stimulirajo več čutil
fizični otipljivi artikli stimulirajo več čutilDokazano je, da otipljivi artikli v naših možganih stimulirajo več celic. V raziskavi Millward Brown so uporabili fMRI skeniranje možganov z namenom prikaza kako se odzovemo na tiskani in digitalni marketing. Ugotovili so, da tiskani oglasi povzročajo več čustvenega procesiranja in otipljiv medij tako pušča globji odtis v možganih.
 ko grafika vzbudi pozornost, je ta dlje časa nemotena kot v digitalnem svetu
ko grafika vzbudi pozornost, je ta dlje časa nemotena kot v digitalnem svetuTudi podjetje Facebook ima tiskane oglase. :)
 tiskovine lahko obdržimo in prej jih poiščemo, ko jih spet potrebujemo ali pokažemo dalje
tiskovine lahko obdržimo in prej jih poiščemo, ko jih spet potrebujemo ali pokažemo daljeOtipljivi katalogi nas v prostoru lahko mimobežno opomnejo, da jih lahko vsaj prelistamo.
 blagovnim znamkam dajejo kredibilnost
blagovnim znamkam dajejo kredibilnostBlagovne znamke z otipljivimi in lepo dodelanimi tiskovinami pridobijo na kredibilnosti.
Zato še dandanes, v digitalni dobi, veliko blagovnih znamk daje poudarek tudi na otipljive tiskovine. Ne zapravljajo jih za množično osveščanje, ampak z dovršenimi idejami, izborom načina in materiala, posebnimi efekti ter raznimi dodelavami puščajo globje vtise v nas.
Nataša Faganelj
 
              














 
          