

Skozi tridesetletno področje delovanja na področju tiska, lahko izpostavim naslednje ugotovitve:

Dokazano je, da otipljivi artikli v naših možganih stimulirajo več celic. V raziskavi Millward Brown so uporabili fMRI skeniranje možganov z namenom prikaza kako se odzovemo na tiskani in digitalni marketing. Ugotovili so, da tiskani oglasi povzročajo več čustvenega procesiranja in otipljiv medij tako pušča globji odtis v možganih.

Tudi podjetje Facebook ima tiskane oglase. :)

Otipljivi katalogi nas v prostoru lahko mimobežno opomnejo, da jih lahko vsaj prelistamo.

Blagovne znamke z otipljivimi in lepo dodelanimi tiskovinami pridobijo na kredibilnosti.
Zato še dandanes, v digitalni dobi, veliko blagovnih znamk daje poudarek tudi na otipljive tiskovine. Ne zapravljajo jih za množično osveščanje, ampak z dovršenimi idejami, izborom načina in materiala, posebnimi efekti ter raznimi dodelavami puščajo globje vtise v nas.
Nataša Faganelj